În continuare sunt descrise instrucțiunile pe care trebuie să le urmați în cazul în care doriți să returnați un produs achiziționat prin intermediul site-ului RAYA HALAL. Aceste instrucțiuni sunt prezentate pentru a simplifica detaliile descrise în Termenii și Condițiile site-ului, care au statutul de contract la distanță și care definesc drepturile și obligațiile fiecărei părți. Acestea au fost acceptate de dumneavoastră în momentul în care ați utilizat serviciile site-ului RAYA HALAL și ați plasat comanda.
Pentru a efectua returul unui produs, puteți urma instrucțiunile de mai jos:
Mențiuni suplimentare:
Costul returului și/sau al înlocuirii produsului va fi suportat de RAYA HALAL doar în cazul în care produsul livrat este defect sau diferit față de cel comandat. În caz contrar, costurile de transport revin în responsabilitatea Utilizatorului/Cumpărătorului (dacă nu se specifică altfel în oferta respectivă sau dacă nu se află sub incidența unei promoții specifice).
Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate (cutia nedeschisă) și cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16, astfel:
În maximum 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului puteți solicita rambursarea sumei achitate indiferent de motivul cererii de retur. Solicitarea o puteți comunica în scris la adresa contact@rayahalal.ro
RAYA HALAL își rezervă dreptul de a investiga orice cerere de retur și de a nu da curs cererilor de retur frauduloase sau abuzive care se produc după: consumarea/ prestarea/achiziționarea bunului sau a serviciului.
Rambursarea banilor se face exclusiv în contul bancar pe care clientul ni l-a adus la cunoștință.